Blöööörk

Jag är så himla trött om dagarna. När Soda sover, vilket är rätt mycket nu när hon är så liten så sitter jag och gör.....ingenting! Sitter och uppdaterar facebook om och om igen men ingenting händer, kollar på tv men det är bara skitprogram. Går omkring i lägenheten och försöker låtsas att jag är upptagen. Jag kan ju inte åka iväg någonstans heller och gå på stan eller så, eftersom hon inte är van vid att vara ensam än och om hon skulle vakna när jag var borta så skulle det väl bli panik 
Någon i Göteborg som vill bli min vän och umgås med mäj eller???
I augusti ska jag nog åka till arboga, jag har ju en såkallad familj där och någon gång i livet kanske man ska ses. Enda planen för sommaren.
Ska väl fortsätta kolla på top model, 14.00 har jag planerat att se på Ullared och sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska gå och se om jag hittar någon kaninunge! De rymmer ur sin hage nu hela tiden så man får leta efter dom lite överallt, inte det lättaste. De föredrar att vara utanför hagen än i den, dumt nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0